Nova associació gironina de professionals del marketing i les vendes

En Roger Pujol m’informa que, des de fa pocs mesos, tenim una nova associació professional a les comarques de Girona. Es tracta de la Associació de Professionals del Marketing i les Vendes de Girona (AMVG)

D’una manera resumida, Pujol em comenta la seva missió:

“Fomentar el desenvolupament empresarial. Facilitar la formació. Col·laborar en solucions empresarials.”

AMVG es un’associació sense fines de lucre. Sorgeix com un vincle de relació entre els professionals del sector, per fomentar el desenvolupament del màrqueting en les empreses de les comarques gironines i facilitar el creixement dels seus associats. Els seus pilars són:

  • Fomentar el coneixement i desenvolupament del Màrqueting i Gestió comercial entre els professionals, empreses i institucions, a la província de Girona i altres.
  • Promoure els mètodes necessaris per la correcta aplicació del Màrqueting i Gestió comercial, i incorporació de professionals preparats a la plantilla de les empreses.
  • Facilitar la formació i millora dels especialistes en Màrqueting i Gestió comercial.
  • Col·laborar en les solucions professionals dels  seus associats.
  • Fomentar les relacions de treball i interprofessionals dels seus membres (networking) i fòrum de trobada.

Aquests objectius es portaran a terme mitjançant tres àrees internes que treballaran exclusivament en el desenvolupament de les accions i activitats concretades pels associats i professionals del sector.

Les tres àrees de treball son:

1- Formació; 2- Investigació; 3- Donar suport als associats

Pujol comenta que

“Seguint els valors i missió de l’Associació cada una de les àrees treballarà en la assolir els objectius de forma independent, però compartint els resultats amb les diferents àrees de treball”

Moltes gràcies, Roger, per aquesta informació i espero que l’activitat de l’Associació sigui llarga, intensa i duradera. En els temps que corren, que les petites i mitjanes empreses de la província puguin reinventar-se hauria de ser una prioritat, i conèixer els nous paradigmes de marqueting i vendes m’és un bon camí.

Entre els avantatges d’associar-se em criden l’atenció el 10% descompte cursos i postgrau de la Fundació UDG, l’ accés exclusiu a seminaris, taules rodones i punt de trobada amb referents del sector, accés a informació del mercat i resultat dels estudis de l’associació, networking amb professionals i empreses del sector, borsa de treball, l’edició, periòdica o puntual, d’un butlletí o revista pròpia, publicacions, divulgació de documents.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Institucions i Associacions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.