carta a una operadora de telefonía

Senyors:

                 En les darreres dates ens han arribat varies cartes de les empreses EFFICO, KEIFACTOR i de vostès mateixos reclamant-nos el pagament de tres fres. per imports 63,45 €, 28,21 € i 35,24 € i numeracions i dates diverses.

             Com els vàrem dir en el seu dia (escrit de 22 de maig d’enguany dirigit a vostès) els conceptes d’aquestes fres. NO ENS CORRESPONEN doncs ens facturen un tràfic telefònic d’un numero de Barcelona que teníem contractat amb vostès i que vàrem donar de baixa FA MÉS DE 2 ANYS.

             Evidentment, la questió no són els imports, que, com poden comprobar, són molt petits. El tema està en què sembla impossible treure l’entrellat d’aquest anutjós assumpte doncs hi intervenen vàries empreses grans amb les que és gairabé impossible arribar a tractar amb alguna persona concreta el tema que ens ocupa.

             Vist tot això, ja fa dies que, a més, els vàrem enviar un fax donant-nos de baixa de tots els telèfons que teníem amb vostès, a veure si així aconseguíem tallar aquest tema.

             És fàcil comprobar, per les còpies que els adjuntem, que això per ara no ha estat possible. La història ha esdevingut una bona rèplica kafkiana.

             Amb tot, donat que la nostra ocupació no és la lliteratura sinó quelcom molt més prosàic, hi estem dedicant un temps preciós que nosaltres necessitem per a altres assumptes més profitosos per a la nostra empresa. És per això que els preguem una vegada més que donin les ordres oportunes per tal de TANCAR aquesta questió definitivament.

             Esperem de la seva amabilitat ens contestin a aquesta carta donant-nos una solució que vagi mes enllà de l’aplicació dels processos administratius que tenen establerts per a tractar els impagats doncs aquest no és el cas.

             Sense res més, aprofitem l’avinentesa per a saludar-los ben cordialment.

            Atentament,

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.