El Punt El Punt https://blogs.elpunt.cat/francesccasadella

2011: Un any en formació

9 gener 2012

Formacions 2.0 imatge keynoteL’interès per compartir la meva passió i experiència professional en els blocs corporatius, les xarxes socials i les eines 2.0 va ser la guspira que va encendre ara fa un any un cicle de formacions que s’ha anat propagant ràpidament aquest 2011 i m’agradaria deixar constància de les principals en aquesta entrada:

Gener i febrer de 2011
Taller pràctic a 5è de carrera de Publicitat i Relacions Públiques com a professor adjunt de la Facultat de Turisme de la Universitat de Girona.
Primera experiència docent altament satisfactòria que va ser possible gràcies a una substitució. Tot un repte iniciar-me com a professor en la llicenciatura que havia cursat com a estudiant 7 anys enrere.

Aquest mateix mes de gener, destacar l’obertura d’aquest espai que és “El Fil d’Ariadnadins dels blocs d’El Punt i Avui i agrair haver-m’ho oferit a l’Eduard Batlle.

————-

Març, abril i maig de 2011
Formació  “La utilització dels blocs corporatius, les xarxes socials i les eines 2.0 per afegir valor a l’empresa” per a l’Associació de Comerciants CentreVic.
Una oportunitat per viure de primera mà com està afectant la constant digitalització actual als comerços tradicionals de tota la vida i un plaer poder donar-los una llista d’eines indispensables per a poder afrontar-la. (Podeu descarregar-vos un fitxer .zip amb totes les classes aquí)

————-

Abril 2011
Formació privada a directius de diferents centres Wellness sobre “Yeld Management aplicat als blocs corporatius i les xarxes socials”
Sabent els esforços econòmics que havien posat en la realització dels seus llocs web, veure la cara dels hotelers al descobrir que no tenien ni verificada la seva fitxa corporativa al Google Maps no té preu, i ja ni parlem de la fitxa del Foursquare…

————-

Juny 2011
Ponent en la Jornada d’Orientació i Formació Professional organitzada pel Pla de Formació al Llarg de la Vida del Consell Comarcal de La Selva.
Per a més informació i una entrevista en vídeo podeu veure l’anterior article “Nous reptes, noves ocupacions” d’aquest mateix bloc.

————

Juliol 2011
Professor de la classe “Estratègies i mètodes d’investigació” dins del curs d’estiu de Comunicació 2.0 de la Universitat de Girona. (Pots descarregar-te la classe aquí.)

————

Octubre 2011
Formació de 20 hores sobre “Empreses, blocs corporatius, xarxes socials i eines 2.0” a la seu de PIMEC Girona.

Podeu trobar una valoració i una foto en l’article “Espectacular Social Media” que va escriure l’alumne Eduard Olivares al seu bloc i que agraeixo de tot cor.

Ponència sobre “El Bloc Corporatiu: Definició i Estratègies per a l’hostaleria” al Ier Congrés d’Hostaleria de l’Empordà organitzat per l’Associació d’Empresaris d’Activitats d’Hostaleria de l’Alt Empordà.
Per un costat informar que podeu consultar la ponència al meu perfil de SlideShare i per l’altre agrair des d’aquí a en Carles Tubert per haver-me permès participar-hi.

Ponència sobre “Twitter” al 1er cicle “Tips de Formació” al Restaurant Tips Masia Urbana de Girona.
Podeu veure la ponència en aquesta entrada al bloc del Restaurant

————-

Novembre de 2011 fins al març de 2012
Director a la Universitat de Girona del primer “Curs d’especialització en blocs corporatius, xarxes socials i eines 2.0 per a Community Managers” gràcies al suport de la Fundació de la UdG i que té lloc a l’Escola Universitària ERAM.
Tot l’aprés en els més de 4 anys de dedicació professional sintetitzat en un curs essencialment pràctic de 150 hores on l’alumne haurà de contractar un allotjament web i un domini, instal·lar i administrar un bloc corporatiu en WordPress, gestionar-ne els continguts identificant la millor estratègia de difusió on-line, escollir les eines de gestió de xarxes socials en funció dels objectius, vincular-hi el contingut, avaluar els resultats i portar a terme una campanya de publicitat on-line. Tots ells processos indispensables per a poder desenvolupar íntegrament la tasca de Community Manager de la forma més eficaç possible.
Per a més informació entreu al bloc oficial del curs a www.curscommunitymanager.com

Novembre 2011
Presentació d’una càpsula anti-crisi sobre el cas d’èxit de “Som Energia” en l’última jornada del primer cicle d’Idees d’E-Futur al Parc Tecnològic de la UdG organitzat per Catalunya Valley.
Podeu veure la ponència aquí i un vídeo resum de l’acte aquí.

Jornada sobre “Web 2.0 per a tècnics d’orientació en Formació i Ocupació” al Consell Comarcal de La Selva.
Podeu veure un breu resum de la ponència aquí.

Jornada sobre “Web 2.0 i Administració Local” al Consell Comarcal de La Selva.
Podeu veure un breu resum de la ponència aquí.

————-

Desembre 2011
Taller pràctic “Forma’t en Webs i Blocs Corporatius, xarxes socials i eines 2.0” a la seu de Girona Emprèn de l’Ajuntament de Girona.
Podeu veure el guió del taller pràctic aquí.

————-

Fins aquí el resum del que ha estat aquest 2011 a nivell de formacions. Moltes gràcies a tots els que hi heu participat directa i indirectament i seguim en contacte!

Afegit a: Formacions,Resum 2011. Etiquetes: , , , , .




Curs per a Community Managers a Girona
SUBSCRIU-TE AL BLOC VIA MAIL: Clica aquí per activar la subscripció SUBSCRIU-TE AL BLOC VIA RSS: Clica aquí per activar la subscripció

Comentaris recents

    Entrades recents

    maig 2021
    Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  

    Blogroll