Segons Unilever, cada dona passa una mitja d’entre 10 i 12 minuts a la dutxa. El president d’Unilever Amèrica considera que és massa temps i que, si l’escurséssim estalviariem aigua, energia i emisions de CO2 a l’atmósfera.
Per això s’han proposat com a objectiu corporatiu, per davant dels beneficis i les vendes, escurçar el temps que els consumidors passem a la dutxa d’aquí a 2020. Ho volen aconseguir introduint missatges sobre la quantitat d’aigua i energia que es gasta en l’higiene diària als envasos dels seus productes, Dove, Axe i Timotei entre els més coneguts.
Per fi hi ha aparèixer empreses al mercat que anteposen tenir cura del medi ambient als beneficis econòmics. Si bé és cert que l’objectiu final de tota empresa és fer quadrar el compte de resultats, aquestes s’han adonat que ser socialment responsables a més de permetre’ls dormir amb la consciència tranquila els reportarà un gran benefici: l’aprobació i el suport dels consumidors.
Articles relacionats:
Fes pipí a la dutxa
De mica en mica s’omple la pica