El Punt El Punt https://blogs.elpunt.cat/tonidalmau
Articles
Comentaris

[youtube]15ARinsbk30[/youtube]

La Organización Interprofesional Cunícula (Intercun), integrada per empresaris de  la producció, transformació i comercialització de la carn de conill, ha iniciat una campanya per promoure el consum d’aquestes bestioles herbívores.  La mussa de la campanya és ni més ni menys que la princesa del poble Belén Esteban, a qui, a més d’haver-la de suportar dient bestieses a la televisió i al capdavant d’algunes enquestes sobre predileccions polítiques, ara ens apareix glosant el conill. “Quien no come conejo – assegura en un dels vídeos promocionals- és porque no quiere”.

Doncs no, no vull.

Ja m’agradava ben poc la carn de Bugs Bunny però ara, digueu-me llepafils, encara em farà menys gràcia imaginar-me queixalant -amb perdó- el conill de l’Esteban. Per més propietats gastronòmiques i nutricionals que tingui la criatura.