Adaptar-se o morir

Fa poc els Amics de les Arts feren una presentació aquí a Girona de com havia sigut el seu model d’èxit, el podeu trobar a sies.tv, a part de trobar molt interessant el model de negoci, vaig corroborar un fet que no podem amagar.

La rellevància de les xarxes socials i el paper importantíssim de les noves tecnologies; tenir un club de fans al Facebook, anunciar-se a Twitter i penjar les cançons a Spotify, son tan sols alguns dels exemples que corroboren aquest canvi de paradigma en el sector musical.

També crec que és important remarcar que s’està creant una nova estratègia de creixement i penetració en el sector musical. MTV ho té molt clar des de fa temps; els joves son el Target objectiu predisposat a consumir aquest producte… doncs adeqüem-nos al seu llenguatge.

Arcade Fire i el seu vídeo amb col·laboració de Google Earth és un altre exemple del que parlem de adaptació al moment i als mitjans; el seu nou videoclip és editable, res de nou, si no tenim en compte que podem adaptar el videoclip per veure’l com si s’hagués produït a la nostra ciutat.

Ara ens toca a nosaltres; senzillament als que promulguen la mort dels concerts i l’auguri d’un mal moment pel sector musical els responc; no és un mal moment, és un moment de canvi d’estratègia i transformació, adaptar-nos o no, és una qüestió personal.

Quant a Alexandra Masó

Alexandra Masó Llorente, 33 anys. Politòloga , investigadora de Mercats i tècnica en participació ciutadana. Estratega de mercats
Aquesta entrada s'ha publicat dins de General i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.