Inici del Seminari Màrqueting 2.0 a Girona per Marc Cortés
30 gener 2011
L’esperat seminari “Màrqueting 2.0 i comunicació digital” organitzat per la Fundació de Girona va començar aquest divendres al Parc Tecnològic de la UdG de la ma de Marc Cortés, l’objectiu del qual és presentar les diverses estratègies existents per millorar els resultats de l’empresa mitjançant les xarxes socials.
Tal i com va afirmar Cortés a l’inici de la classe, actualment estem davant d’una explosió volcànica dels Social Media, una prova, sense anar més lluny, és la gran demanda d’assistència a aquest seminari, superior fins i tot a l’oferta existent. Afirmativament, estem davant d’una accelerada transformació de tots els sectors cap a l’entorn digital, en plena transició de la forma de comunicació que teníem fins al moment, i és de vital importància per a les empreses entendre les possibilitats existents per adaptar-s’hi.
I és que el model de comunicació empresarial que tots hem estudiat en algun moment o altre, de l’emissor que envia un missatge als receptors mitjançant un canal, cada vegada va quedant més i més lluny. Ja no n’hi ha prou en llençar un missatge i esperar, ara les empreses han d’establir un diàleg amb els seus usuaris, que per cert, estan més ben informats que mai i tenen múltiples llocs on contrastar-les.
En aquest entorn tant complex del món 2.0 és un plaer escoltar una persona com Marc Cortés compartir les seves experiències professionals del sector i explicar la multitud d’eines i recursos existents dels que disposen les empreses que decideixen endinsar-se en aquesta aventura.
Em va agradar la imatge que va donar d’una xarxa interconnectada d’emissors i receptors del nou model de comunicació, obert i horitzontal. Aquí us deixo un petit muntatge fet dels meus perfils personals de Facebook i Linkedin:
Afegit a: Agenda 2.0,comunicacio digital,Girona,Xarxes socials. Etiquetes: comunicacio horitzontal, empreses i xarxes socials, Marc Cortes, marqueting 2.0, mon 2.0.