Coca-Cola per mascles
26 febrer 2009 per Germà Capdevila
Avui un vell conegut que treballa al mòn del mà rqueting als EUA m’ha confirmat una de les meves llegendes urbanes favorites: la que explica l’origen de la Coca-Cola Zero.
Diu la llegenda que els de la Coca-Cola van comprovar que la Coca-Cola Light no tenia acceptació entre els consumidors masculins. Les dones sà que en prenien, però els homes la consideraven molt femenina, per la llauna color plata, el contingut més transparent, i l’associació amb les tÃpiques dietes post-estiu.
Llavors els executius de la multinacional d’Atlanta van decidir crear un producte que també conquerÃs els mascles i senzillament van posar més colorant al beuratge per fer-lo més fosc a la vista i el van ficar en una llauna negra, amb una etiqueta també negra. Resultat: una beguda masculina, acceptada pels homes que abans rebutjaven la Coca-Cola Light tan femenina.
En resum, una mica més de colorant i un altre envase, i avall que fa baixada. Un altre exemple de com som de beneits els consumidors… Si non è vero, è ben trovato