Quant a aquest bloc

L’objecte d’aquest bloc és oferir un espai de reflexió a tot lector interessat en Emprenedoria, innovació, branding i relacions empresa-consumidor en la Internet Social (o internet 2.0).

Són temes que sovint omplen programes electorals, o discursos i debats en tots els àmbits. No obstant, la meva implicació professional en aquests temes em demostra que sovint es perd l’enllaç entre qui proposa i qui disposa.

M’encantaria poder comptar amb l’opinió de qualsevol lector que hi vulgui participar.

Jordi Pérez: sóc consultor de branding i nou marketing, especialitzat inicialment en comunicació institucional (Associacions i Administracions Públiques), pimes i mercats B2B.
A dia d’avui, la meva especialització és la consultoria en Branding estratègic i en la comunicació global enfocada a resultats de millora de notorietat de marques, intangibles a curt termini.

Experimentador dels nous mitjans Social Media, i de tot el que envolta el Branding i les relacions entre les marques i els seus consumidors/clients.

Speaker eventual. Presentador i “mestre de cerimònies” en esdeveniments que m’interessen. Formo part del grup organitzador de Iniciador Barcelona, i delegat per Catalunya de l’iWeekend.

Sóc Cap de Comunicació Social a la Fundació Lauretum Entorn Malaltia de l’Alzheimer, una Fundació lloretenca que dóna suport als familiars i entorn dels malalts de La Selva marítima.

Sóc professor associat a EADA, Escola d’Alta Direcció i Administració, en temes de Brand Management i eMarketing, així com a ESCODI, Escola de Comerç i Distribució. També he realitzat cursos per a la Confederació de Comerç de Catalunya, cursos de marketing i vendes per a comerciants i micro-empreses.

Altres maneres de contactar amb mi, al meu blog personal, al twitter, al Facebook o al meu perfil a LinkedIn.

Salut!
Jordi