En aquestes dates qui més qui menys es planteja una sèrie de propòsits per l’any que acabem d’inaugurar. Els pressupostos anuals s’han tancat (o estan a punt de tancar-se) durant aquests dies, i més o menys tota empresa o autònom té clar el marc on desenvoluparà la seva feina en aquest nou exercici.
T’has parat a pensar en què passaria si compartissis aquestes bones intencions amb els teus clients?
Deixeu-me que us deixi dos enllaços interessants d’una empresa de Madrid:
- El primer, analitza el grau de compliment dels propòsits que es va marcar a principis del 2010,
- El segon enllaç, sobre com s’en marca de nous pel 2011.
Com veieu, son objectius qualitatius en la seva majoria (llançament de més serveis, augmentar l’activitat en divisions mermades durant el 2010…), però també n’hi ha de quantitatius (arribar a 50 clients). Son fites concretes, mesurables, amb una visió honesta i enmarcades en l’horitzó temporal de l’any que acaba d’entrar.
Et plantejo el següent exercici: De tots els objectius estratègics pel 2010, sel·lecciona quins son interessants per compartir amb els teus clients, oberta i honestament en el teu lloc web. Amb això, publica amb transparència una declaració d’intencions, que de segur interessarà als teus clients i proveïdors.
De segur aconseguiràs una major identificació dels teus clients amb l’empresa. La honestedat i la transparència son 2 valors que els clients valoraran, i l’apropament a ells que això suposa serà beneficiós per a la teva marca. Es tracta de petites accions que denoten la diferència entre unes empreses i les altres.
Font imatge: secretosdeprosperidad