Freixenet i la solidaritat

Aquest any, Freixenet ha decidit invertir els 500.000 euros que es gastava en el seu spot de Nadal en la Fundació Pies Descalzos. Aquesta ONG, creada per la cantant Shakira a finals dels 90, té com a objctiu impulsar l’educació, la sanitat i la bona alimentació entre les criatures colombianes necessitades.

Aquest diners es destinaran a la creació de dues noves escoles i al rodatge d’un reportatge sobre la Fundació dirigt per Jaume de la Iguana en el que participarà Shakira brindant en català i en castellà desitjant a l’audiència unes bones festes.

Buscant més informació sobre Freixenet i la RSC he trobat a la seva web una secció que porta per nom “Compromisos” on m’assabento que Freixent és membre fundador de l’Associació Espanyola del Pacte Mundial de les Nacions Unides, una entitat que té com a objectiu assolir un compromís voluntari per part de les empreses en diferents àmbits tals com el laboral, el medi ambient, els drest humans i la corrupció. A més, va ser la primera empresa vínicola en obtenir la ISO 14001 l’any 1999, compta amb un plà d’igualtat per als seus treballadors i ha dut a terme, desde gairebé els seus inicis, accions de patrocini i mecenatge.

És bó vuere com empreses catalanes s’enfilen al carro de la RSC de forma integral, adoptant valors de respecte amb el seu entorn natural que s’aborden desde la Direcció General de l’empresa, fugint del llastimós Greenwashing.

Aquest Nadal, brindarem amb Freixenet!

Quant a Míriam Algueró Josa

Experta en comunicació on-line i apassionada de la sostenibilitat i la RSC visc a cavall entre la ciutat i la montanya procurant fer que aquest món sigui, cada dia, una mica més colaboratiu.
Aquesta entrada s'ha publicat dins de RSC i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.