Tocant la fibra

Si hi ha una ONG que comunica bé i que sap fer arribar el seu missatge és UNICEF. Creada l’any 1946 per l’Assamblea General de les Nacions Unides, des del principi s’ha encarregat de defensar els drets dels nens.

Lúltima acció que han dut a terme és un anunci de televisió per a una campanya que lluita contra la mortalitat infanti. Aquesta té com a protagonista a Pau Gasol, un dels seus embaixadors de bona voluntat. En Pau va viatjar a un poblet d’Àfrica a canviar el seu nom amb Kimbo, un nen malalt. D’aquesta manera, quan la mort el vingués a buscar no el trobaria.

A banda de l’anunci han creat una pàgina web específica per aquesta campanya on tots ens podem canviar el nostre nom per el de Kimbo per ajudar a difondre el missatge i la obra d’UNICEF.

Us deixo amb l’anunci. Toca la fibra.

[youtube]HOXCOO76Ie8[/youtube]

Quant a Míriam Algueró Josa

Experta en comunicació on-line i apassionada de la sostenibilitat i la RSC visc a cavall entre la ciutat i la montanya procurant fer que aquest món sigui, cada dia, una mica més colaboratiu.
Aquesta entrada s'ha publicat dins de ONG i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.