Llegint l’article d’opinió que avui Pilar Rahola publicava a La Vanguardia, “Oye, tú, Vueling”, veient com defensava l’escrit al programa Els Matins de TV3, i combinant-t’ho amb una vivència personal, és com avui he trobat el motiu d’aquest post.
Tal i com defensa Pilar Rahola en la tertúlia de Els Matins, la inspiració i la concepció d’idees es genera a partir de la combinació de diferents elements, vivències, experiències, etc., que donen lloc a un nou resultat expressable de diverses maneres. I això ho comparteixo amb ella. En aquest sentit, quan ella parlava de Vueling, tot i que reclamant les normes de cortesia que la marca denota envers els seus clients, a mi m’ha vingut a la ment una imatge del passat diumenge al Carnaval de Sitges.
Com es pot veure a la fotografia, aquesta colla del Carnaval de Sitges ha decidit fusionar el nom “abuela” amb la marca Vueling per treure un nou nom que dona lloc a la seva disfressa: Abueling. És un cas de combinació d’idees de les que parlàvem. En el cas d’Abueling la marca no hi te res a veure. És una combinació esdevinguda del públic, i feta a partir de la transformació en clau d’humor. I és que com he dit alguna vegada les marques formen part de la nostra vida quotidiana. Aquest n’és un exemple clar i divertit. Seguim combinant!
I per descomptat, bon Carnaval a tots!