Mercat de Mercats en versió digital

Casetes, sardines i pebrots penjats en fanals de la ciutat de Barcelona ens han donat a conèixer que s’acosta Mercat de Mercats. Un cap de setmana en que davant la Catedral i el Mercat de Santa Caterina s’hi cou un gran caliu de proximitat i passió cap als productes i la cuina de mercat.

Fa un any que vaig descobrir l’esdeveniment. Un esdeveniment que aglutina paradistes de tots els mercats de Barcelona per oferir una visió conjunta sobre els Mercats de Barcelona i els seus productes. On també pots posar en pràctica el sentit del gust i aprendre de la mà d’un munt de professionals. Però, tot acaba aquí?

Evidentment, no. Si en parlo aquí és perquè també hi ha una bona dosi d’activitats relacionades amb el món digital. L’any passat quan feies un tweet amb la imatge d’una tapa des del compte de twitter de Mercats de Barcelona et convidaven a passar per al seu estand i recollir un davantal. A més, tots els tweets que contenien una etiqueta determinada s’anaven projectant en pantalles del mateix estand.

Què ens espera aquest any?

– Per als twittaires es proposa el que han anomenat sorteig #happytapa. Contestant a la pregunta “Amb qui vindries al #MercatdeMercats?” s’entrarà en un sorteig de tres lots diaris de quatre tiquets degustació durant el període de la fira. En podeu llegir més detalls en aquest enllaç.

– Per aquells que prefereixen Instagram es proposa pujar imatges de la fira sota el hashtag #instamdm. Els participants entraran en el concurs on poden guanyar un estància de dues nits a Girona o un sopar. En podeu llegir més detalls en aquest enllaç.

– Per als bloggers que vulguin anar més enllà de la instantaneïtat la proposta és la següent: descobrir el producte més especial de la trobada, fer-ne un post i publicar-lo. Els participants poden guanyar una panera de productes de mercat o un sopar. En podeu llegir més detalls en aquest enllaç.

– Per aquells que vulguin anar una mica més enllà de les xarxes socials o els blogs, es proposa la participació a través de creacions audiovisuals. Aquesta activitat s’anomena Polivídeo i un cop acabada la fira el resultat es presentarà al púbic i també estarà disponible al canal de Youtube de Mercats de Barcelona. En podeu llegir més detalls en aquest enllaç.

És evident que d’un any a l’altre hi ha hagut canvis notoris en aquesta àrea. L’evolució digital està present cada dia en la vida de més persones i totes les activitats digitals proposades en aquesta fira ho representen. Tant als que us agrada el món digital com als que no us agrada tant, us animo a passar una bona estona digital amb una temàtica tant quotidiana. Pot ser una oportunitat per seguir coneixent aquest apassionat món 2.0 des de diverses vessants ja que Mercat de Mercats també ha pensat en un lloc que actualment està molt vinculat al món digital per fer l’entrega de premis: La Fabrica Moritz. Tanmateix, el resultat final pot ser motiu d’un altra post.

Us hi animeu?

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Campanyes, Institucions i etiquetada amb , , , , , , , , , , , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.