Freixenet: l’anunci de la crisi

[youtube]AkFMaZn2VJc[/youtube]

Freixenet repetirà el mateix anunci de l’any passat pels efectes de la crisi. Aquesta vegada no hi haurà un artista convidat de fama internacional i la solució serà repetir el mateix del 2008, que va fer l’equip  espanyol de natació sincronitzada fent de bombolles. Freixenet ha pres aquesta sorprenent decisió per primera vegada a la història i és l’evidència també per on retallen les empreses quan venen mal dades. L’anunci d’aquesta companyia de Sant Sadurní fa Nadal cada any i és un dels més esperats: com el de la loteria, Codorniu, els torrons… És una sorpresa aquest fet, però també és la demostració que ja fa massa temps que els pessimistes alerten sobre el pitjor d’aquesta crisi, que mentre els governs català i espanyol intenten camuflar-la el sector empresarial en reclama mesures amb urgència. I així estem des de fa més d’un any. L’anunci és, precisament, la sensació que res ha canviat i que, fins i tot, Freixenet no podrà fer el nou anunci fins el 2012. A més, té espots tan brillants que fins i tot podria fer un combinat d’altres anys per al Nadal del 2010, mentre la crisi ens continuarà passant factura.

Música / There For Here # Lloyd Cole