Benvinguts. Avui en col•laboració amb El Punt / Avui estreno un nou espai a la xarxa en format de bloc. En aquest espai pretenc oferir un punt de vista personal sobre imputs relacionats amb la publicitat, la comunicació, les noves tecnologies de la informació i en com tot plegat ens afecta com a individus. M’apassiona i m’inquieta el que succeeix entorn l’evolució d’Internet i les noves eines que dia rere dia van fent-se un lloc en la nostra quotidianitat.
Sobre com evolucionarà Internet i fins a quin punt la comunicació se’n veurà afectada no conec cap resposta certa. Els professionals que ens movem en aquest entorn cada cop tenim més evidenciada la idea que s’estan produint canvis. Podem plantejar-nos hipòtesis, però la vida dels nous canvis és tan efímera que aviat les hipòtesis queden obsoletes. En front a l’evidència d’aquests canvis i la dificultat de determinar el que vindrà, el publicitari Daniel Solana ha escrit un llibre anomenat Postpublicidad on es qüestiona el model actual, i el nom del propi llibre ho deixa clar.
Jo tampoc tinc cap resposta. Puc observar i reflexionar sobre el que va succeint. En aquest sentit aquest bloc també queda obert a tots vosaltres. Us animo a compartir aquesta aventura aportant els vostres comentaris, opinions, reflexions. Estic segura que així serà molt més agradable intentar entendre aquest apassionant entorn.