Passen. Et gires?


L’havíeu vist? Una setmana i mitja de vida a la xarxa, i està apunt d’arribar als set milions de visites. Què ens atrau d’ell? Possiblement la idea d’identificar-nos amb els personatges que apareixen mirant a càmera. Algú de vosaltres no ho ha fet mai? No ens enganyéssim! Als humans tot allò relacionat amb qüestions de plaer ens atrau, en aquest cas plaer visual, i la publicitat i les marques ho saben. Atrau, es recorda i fa vendre.  Un exemple clar el trobem en el memorable espot de Coca-Cola Light: va atraure, el recordem i va augmentar vendes. No tractava més que d’un moment de plaer amb el qual ens podem sentir identificats.

Tot plegat ho dic perquè darrera d’aquest vídeo que hem pogut veure també hi ha una marca i una agencia de publicitat. Estem parlant de LEVI’S i Colenso BBDO.

Fantàstic. Han aconseguit que la gent el viralitzi a la xarxa. Han aconseguit que la gent el faci saltar de la xarxa a través del boca-orella. Han sabut fer un bon ús del que permet Internet, sense adaptar el llenguatge offline al llenguatge online. Han deixat enrere possibles grans pors que a vegades hi ha en departaments de màrqueting. La marca gairebé ni apareix, però quan descobrim que LEVI’S està al darrere, la recordarem o no? Personalment, penso que sí.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Campanyes i etiquetada amb , , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.