Wilix necessita visites

[youtube]c7c_OXivqSk[/youtube]

No puc deixar de riure cada cop que veig aquest vídeo. Es enginyós. Esta molt ben trobat i penso que pot enganxar a molta gent. Però el que trobo més interessant i destacable és el discurs de Wilix. Fixem-nos-hi, imagino que no per casualitat toca molts punts sobre els que encara hem de reflexionar profundament des de les diverses disciplines a les que afecta.

En quant a temes generals i que ens preocupen, parla de la realització personal, de les jornades de treball i la compatibilitat amb la família. En aquest sentit aquests fets són clau per sentir-nos atrets i identificats amb Wilix.  En segon terme, a nivell més marquetinià i a grans trets, Wilix es pregunta sobre el lloc físic d’Internet. Ens fa planteja una reflexió sobre la necessitat de fer ús de la mentida per guanyar visites, posant a debat la quantitat versus la qualitat. El debat queda obert i això encara m’atrau més. Publicitat fent ús de les seves pròpies qüestions no resoltes.

En aquest cas Mixta el que vol és obtenir molts visionats, i guanyar notorietat. Amb el storytelling de Wilix, imagino que ho aconseguirà.  Mixta, ja ens té acostumats a campanyes on prima el storytellingja siguin convencionals o digitals– que ens fa partícips per damunt de la marca, i ens enganxem, la recordem amb més fàcilitat, són atractives cap a la nostra atenció.

Però, en un entorn digital vosaltres per a que optaríeu per més quantitat o més qualitat d’aquestes visites?

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Campanyes, General, Marques i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.